سامانه جامع ملك تودي سامانه جامع ملك تودي .

سامانه جامع ملك تودي

سال جديد خانه بخريم يا نه ؟

 سال جديد خانه بخريم يا نه ؟

سال ۱۴۰۱ ، بازار سكه ، طلا و دلار سه بازار پربازده مالي بودند . خودرو در رتبه چهارم و مسكن قبل از بورس در رتبه پنجم قرار داشت . اما روند مسكن در سال آينده چگونه است ؟ آيا سال آينده بايد خانه بخريم يا نه ؟

كارشناسان اقتصادي بسياري مي‌گويند سال آينده بهترين بازار ، بازار ملك و زمين است و احتمالا بيشترين بازدهي مربوط به اين دو بازار باشد .

از آن جمله پيمان مولوي ، كارشناس بازارهاي مالي تاكيد كرد : اگر فردي سرمايه براي خريد مسكن دارد بهتر است اولين خانه‌اي را كه هر جا ديد بخرد . چون با روند فعلي قيمت مسكن مدام در حال رشد است و ما هر روز از خانه‌دار شدن فاصله مي‌گيريم .

ادامه مطلب ...


برچسب: بازار مسكن . خريد مسكن . فروش مسكن . رهن و اجاره،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۰:۴۸ توسط:ملك تودي موضوع: نظرات (0)

تمايل به خريد خانه هاي نقلي

 

تمايل به خريد خانه هاي نقليخانه هاي نقلي و يا متراژ پايين در يكي دوسال گذشته همزمان با تغيير قيمت در بازار مسكن اين روزها به گفته بسياري از مشاوران املاك كشور خواهان بسيار زيادي براي خريد پيدا كرده است .

اين روز‌ها بازار مسكن با نزديك شدن به انتهاي سال بسياري از خريداران مسكن به سمت بازار خريد مي‌روند چرا كه تصور بسياري از متقاضيان از آينده بازار مسكن بعد از عيد نگران هستند و ترجيح مي‌دهند كه پيش از شروع سال اقدام به خريد ملك كنند .

براساس اين گزارش اين در حالي است كه طبق آمار‌هاي مركز آمار حداقل ميانگين قيمت خريد مسكن در حال به متري ۵۴ ميليون تومان رسيده است ، بنابراين خريد حتي يك واحد نقلي ۳۰ متري در يك منطقه جنوب يا متوسط تهران نياز به ۸۰۰ تا يك ميليارد تومان سرمايه دارد .

ادامه مطلب ...


 


برچسب: خانه نقلي . بازار مسكن . خريد خانه . خانه ارزان قيمت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۵:۲۲ توسط:ملك تودي موضوع: نظرات (0)

آمار تحولات مسكن منتشر نشد ؟

آمار تحولات مسكن منتشر نشد ؟

برخلاف روال سالهاي گذشته ، گزارش تحولات مسكن مربوط به دي ماه هنوز توسط بانك مركزي منتشر نشده است . بر اساس اين گزارش در شرايطي كه گزارش ماهانه تحولات بازار مسكن از ابتداي فروردين سال ۱۳۹۶ در سايت بانك مركزي در دسترس است و اين نهاد آمار و اطلاعات تحولات مسكن هر ماه را معمولا در نيمه اول ماه بعد منتشر مي‌كرد و در آن به تفصيل تحولات اين بازار را شرح مي‌داد ، با وجود نزديك شدن به روزهاي پاياني بهمن ماه ، گزارش تحولات مسكن مربوط به دي ماه هنوز توسط بانك مركزي منتشر نشده است .

ادامه مطلب ...


برچسب: تحولات مسكن . بانك مركزي . خريد ملك . فروش ملك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۵:۴۶ توسط:ملك تودي موضوع: نظرات (0)